Times they are a changing

Jag trodde aldrig att det skulle vara så här jobbigt. Att jobba från åtta till fem varje dag tar verkligen på krafterna. Nu förstår jag varför vanliga människor inte är ute och festar i veckorna. Man pallar verkligen inte. Jag har nu sagt adjö till mitt gamla liv och väntar spänt på mitt nya. Det kommer bli hur bra som helst.
Mitt internetliv är mer eller mindra borta också. Jag har raderat min qx och msn har jag inte loggat in på på flera veckor. Nu är det bara WoW kvar. Men det har också bara blivit tre-fyra kvällar i veckan. Bara och bara tänker ni, men jag behöver det. Det är en otroligt bra avkoppling. Jag hoppas bara att jag inte tröttnar på det igen, för då blir jag så stressad.
Kontentan är iaf att jag älskar mitt jobb. Och det trodde jag aldrig att det skulle hända. Jag är verkligen helt förvånad. Jag längtar tills imorgon bitti så att jag kan åka dit igen.

Jag ska också försöka skriva lite mer spännande saker. Det kommer. Just nu är jag för trött.

Kommentarer
Postat av: Maria N

åh vad grymt att du har så roligt jobb!

2006-09-10 @ 11:11:08
Postat av: Caravaggio

Har auditionerna för rollerna redan varit? Jag vill återigen fram hålla min gestalning av hantverkare Botten i En Midsommarnattsdröm som merit nog för att bli kallad till casting-dagarna..

Postat av: Elisabeth Svensson

Hej!
Vet inte om du kommer läsa detta, men det var intressant att läsa din blogg o det du har skrivit! Annars får man ju dra det ur dig hehe. Inget problem som jag har när vi pratar haha! Nu ska jag gå o sova lite, sen ska vi laga mat o sen träna! Tjohej! Känner inte för det, men jag måste... Har inte varit så duktig med gottegrejerna i helgen. Var hemma om du inte visste det :)
Ha det bra! Hörs snart kanske! Kramar

2006-09-11 @ 16:43:35
Postat av: maria

ey, en annan jobbar 12 timmar om dan.. mes! ;)

2006-09-28 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback