sjukt jävla roligt.

Jag har tråkigt och hittade det här hos Axel. Så nu måste jag göra det...förlåt...

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Mycket, mycket, mycket. När jag är hemma så blir det mycket klassiskt, jazz och blues. När jag vill bli glad så blir det lite rockigare och gladare. När jag vill verka pretantiös blir det nån obskyr pop.

Favoritartist?
Just nu; Regina Spektor, David Bowie och Hidden Cameras. Kan man kalla Bach för en artist?

Låt som gör dig glad?
Johnossi - Man must dance

Bästa låten?
Någonsin: Svårt, men om jag måste, Jeff Buckley - Halleluja
Just nu: Bach - Cello Suite No.1 Prelude

Sämsta låten?
Det går inte att säga. Det finns så mycket skit därute.

Bästa partyhiten?
Queen -  Don't Stop Me Now

I din mp3-spelare?
De tio första som kommer upp när jag blandar det jag har i min Creative Zen:

Rocky Horror Picture Show - Over at the Frankenstein Place
Stefan Sundström - Gör min grej
Tom Waits - Icecream man
Jenny Lewis and the Watson twins - Rise up with Fists!!
David Sandström - Jack
Nina Simone - It might aswell be spring
Love Psychedelico - Silver dust lane
Badly drawn boy - Easy love
Architecture in Helsinki - Do the Whirlwind
Ryan Adams - Desire (<- asbra låt. var tvungen att lyssna på den nu bara för det)



Och jag vet inte varför vissa rader är kursiva. Den cepar sig

Kommentarer
Postat av: maria

fan patrik vad ska jag göra, flatvärlden lockar inte mer. det finns bara söta popkillar för mina ögon!

2006-10-07 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback