Desperata hemmafruar och svartfester

52095-21Igår skulle det firas. SVT fyller 50 år i år. Sånt jävla slit. Men det var kul. En månads jobb och allt fungerade perfekt. Nästan. Det blev lite myteri i personalen, och sen hade tydligen folk startat en egen liten fest i MC. Jag blev asförbannad. Men nu såhär i efterhand så förstår jag att det nog var mest för att jag inte var med, alla roliga människor var ju där. Jag var för upptagen med att se till att allt fungerade. Men jag är ändå besviken. Jag tycker att jag hade gjort ett otroligt bra jobb, med underhållning åt alla. Men det dög tydligen inte. De ville dansa under en discoboll till slibbig 90talsdisco. Alla gör sina egna val antar jag.

Idag har jag inte gjort någonting. Har fått en liten överdos av Desperate Housewives. Men det är bra. Mycket såpa, men väldigt snygg såpa. Kanske ska kolla ett avsnitt till.
Jag är kärlekskrank igen tror jag. Det är inte bra. Jag gillar det inte. Jag tror det började i fredags. Med han den där Joel Gibb. Jävla Joel. Nu räcker det banne mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback