Bree <3

Jag vill vara Bree van de Kamp. Det gick upp för mig idag när jag handlade på Hemköp. Den perfekta52095-23 människan. De perfekta middagsbjudningarna. Det perfekta huset. Men ändå med massa snuskiga hemligheter. Det är perfekt. Men jag förstår att jag har lång väg kvar. Först måste jag skaffa en lägenhet där jag får plats med ett köksbord. Men det kommer snart. En månad kvar så flyttar jag in i min nya lägenhet med ett riktigt kök. Och vilka bjudningar jag ska ha. Alla är välkomna.
Och sen är ju hennes son ganska sexig också. Vad nu det har med saken att göra.

Kommentarer
Postat av: Tomas Thulin

Själv flyttar jag från mitt riktiga kök till ett icke-riktigt kök. Usch...

Postat av: Patrik

Min handledare är ganska starkt troende muslim, så det handlar då rakt inte om israel-love.
Israel kan inte klassas som terrorister då de är en stat, det blir i så fall statsterror. Så definitioner kring terrorism angående till exempel "targeting civilian targets to achieve political goals" kan inte användas på dem.

2006-10-25 @ 14:01:33
URL: http://doriangray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback