Bärs utan krusiduller

Igår skulle vi på konsert. Klockan åtta skulle den börja. När vi kom dit stod det på en lapp att den började kvart över ett. Det var lite jobbigt. Joakim ville väldigt gärna se den här konserten så vi bestämde oss för att ta några maxiöl på en krog i närheten. Efter två såna begav vi oss tillbaka till underjorden där konserten52095-26 skulle vara. Köpte nån billig ölsak och satte oss i stolarna vid scenen. Vi dissade allting ganska så allmänt. Men killarna var stiliga så det var bra. Hanna var med också. Hon och Joakim kom väldigt bra överens. Det var fint. Strax efter två var konserten slut. Vi funderade på Sticky ett tag men kom på att det inte skulle vara värt det. De enda andra alternativen vi hade var Gretas eller Nef, eftersom de har öppet längre än tre. Men vi bestämde oss för att åka hem istället. Jag köpte en kebab på Järntorget och gick och la mig.
I fredags hade vi en helkväll på Sejdeln, jag, Ida, Emily och Karolina. Det var fint. Inga krusiduller. Bara öl och trevligt sällskap. Emma satt vid bordet bredvid. Det var en trevlig överraskning.
Näste helg blir det full fräs i Stockholm. Konsert på fredag, lunch och fest på lördag och sen hem söndag morgon.
Nu ska jag träffa Ida på stan. Ska se om jag ska köpa någonting. Jag tror inte det. Måste spara mina pengar. Har hört att det är en bra grej.

Kommentarer
Postat av: maria

ny queer popklubb i sthlm. nu på lördag! kom! jag o liv ska dit.

IDYLL
El Mundo, Erstagatan 21
20.00-24.00
20 år
0 kronor

2006-11-01 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback