Tappade nycklar, lagade hål

Jag har egentligen inget att tillföra, men det såg så tråkigt ut i bloggen. Jag blev utelåst i helgen. Kommer hem halv tre natten till lördag, mat i ena handen, astrött och pissnödig. Upptäcker då att jag inte har någon nyckel i väskan. Blev så jävla lack. Kommer på att mitt cigarettpaket låg utanför väskan när jag gick från festen, och den låg i samma fack som nycklarna. Då måste de ha trillat ut. Jag känner inte killen som hade festen så min kompis får ringa och fråga. Han hittar dem inte. Panik. Måste jag ringa låssmed? Det blir asdyrt. De svarar inte hos låsjouren (kom bara ihåg julafton, 031-242424) så jag åker hem till Simon som låter mig sova där. Så jävla snällt. Dagen efter har de fortfarande inte kommit fram. Klockan närmar sig två, jag bestämmer mig för att ringa låssmeden igen. Jag får ta kostnaden. Just då ringer telefonen. De har hittat nycklarna. En sån lättnad. Hämtar dem, åker hem och duschar och sen sticker jag och Hanna iväg till Axel som bjuder på middag innan vi ska ut. Supergott. Han är en fin kille den där. Och snart kommer hans förbeställda Wii. Då blir det riktigt bra ska ni veta!

Jag, Ida och Patrik försökte oss på quizen igår. Efter två raka segrar så hamnade vi inte ens bland topp tre. Men det var för att vi inte kunde två av låtarna, de får man nämligen två poäng för, tillskillnad mot ett poäng för resten av frågorna (som vi kunde!). Nästa gång kommer vi vinna igen dock, inget tvivel om den52095-29 saken.

Nu regnar det som fan. Jag gillar det inte. Och jag ska till tandläkaren. Måtte mina tänder vara hela. Annars gör jag som Erik, beställer en tandläkarresa till Polen. Semester och lagning på en och samma gång.

Kommentarer
Postat av: malin

men patte... kan inte du ringa mig nån dag, och så kan vi träffas nån gång, för en gångs skull? (iofs skulle väl jag också kunna ringa, men det är mycket smidigare att lägga över ansvaret på nån annan.. *ping!* jag tror jag har ett hum om varför vi aldrig ses... hm...?) Jag håller ju på att tjäna pengar och sånt nu, tom, så vi skulle kunna ses över en öl, och du skulle inte behöva bjuda! uhu! vad sägs om det, uh?!

2006-11-16 @ 01:53:43
Postat av: Konrad

Hälsningar från Japan. Tur att du hittade nycklarna, det e inte gratis det där...
Jag har börjat blogga igen btw, så ni får gärna kika in och kolla

2006-11-21 @ 10:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback