Nyttnyttnytt

Det är fortfarande kallt. Men jag har nya glasögon och ny frisyr. Och jag älskar det. Det blir bara bättre och bättre.

You scored as Charlie. You're Charlie! Sweet, adorable and caring but with a bit of a bad habit.

Charlie

 
69%

Shannon

 
63%

Claire

 
63%

Hurley

 
63%

Locke

 
50%

Kate

 
50%

Jack

 
44%

Sawyer

 
44%

Sayid

 
44%

Michael

 
44%

Sun

 
38%

Boone

 
38%

Jin

 
31%

Who is your "Lost" alter ego?
created with QuizFarm.com

Det var väl det jag visste hela tiden, trevlig och snygg!

Kommentarer
Postat av: Patrik

he aint nothin but a smack-head.

det var jättefina glasögon. nu när jag fattar den röda tråden så kommer vi vara överlägsna på quizzen. Så kan vi kolla på Jamie Lee Curtis i Halloween.

Postat av: poop

fan, vi borde hooka upp.. då jag blev claire .. hehe

2006-11-20 @ 08:17:20
URL: http://pooptroop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback