Flytt, flytt, flytt

Ja, som ni förstår så orkar jag inte riktigt hålla igång den här. Det blev inte så spännande med blogg längre. Men jag kommer nog igång snart igen.
Nu håller jag på att packa ihop alla mina saker och jag har sån fruktansvärd ångest. Vill bara att det ska bli gjort. Tur att min fantastiska syster är här som håller mig uppe. Annars skulle jag inte få något gjort.
Var på en fantastisk spelning ikväll,
Detektivbyrån. Det var magiskt måste jag säga.
Jobbet knäcker mig lite just nu, det är så mycket. Och det har inte ens börjat på riktigt. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag är inte redo för det här. Men jag får bli det helt enkelt. Nu är det på riktigt. Det är nu det gäller.
52095-31
Nu måste jag tillbaka till flyttkartongerna. De hånar mig.

Kommentarer
Postat av: Konrad

Dude, jag vet precis hur du känner
Tror att våran generation har den känslan rent allmänt, att vi inte riktigt är redo...

Postat av: Patrik

jag tror vår generation tänker efter för jäkla mycket.

ska du med på kareoke ikväll?

2006-12-04 @ 14:06:22
URL: http://doriangray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback