tutti

Jag hade missat att det var ny vecka. Jag glömde nästan bort att lägga ut listan. Tänk om jag inte hade lagt ut den. Allas liv hade varit lite fattigare.

Idag har jag varit på IKEA. Det var fantastiskt. Jag köpte många fina saker. Och jag har skaffat mitt livs första kreditkort. 1000 kronor lånade jag. Räntefritt! Woho! Nu har jag äntligen burkarna jag ville ha till köket. Jag känner mig som värsta hemmafreaket. Jag har aldrig varit sån här innan. Men det känns bra. Nu måste alla komma och titta på mitt fina hem. Men det är inte riktigt klart än. Måste ha spik först.
Jag har en svart tavla där jag skriver saker jag ska göra. Annars glömmer jag. Imorgon är det lunch med Emily och sen ska jag till Jessica. Om det är någon jag glömt så säg gärna till. Mitt minne är inte vad det brukade vara. Jag skyller allt på Hanna. Och det faktum att jag bodde i Tranås när jag var 17. Ingen bra stad att bo i då. Jag har på senare tid kommit fram till att det måste vara anledning till mitt flyktiga minne. Hjärncellerna försvann i en rasande takt.

Det är något fel på last.fm så det blir ingen lista just nu. Jag återkommer med mer besked vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: milla

kille nr två kanske var lite jobbig, men han var iaf väldigt framåt och herregud han läste ju tre tidningar om dagen, minst. Annars verkade Morgan nästan som det bästa alternativet med tanke på hur glad han blev över ditt bokläsande. Fast jag är givetvis nyfiken på vad somhände sedan med kille nr ett? Sa det klick och nu är ni lyckligt störtförälskade och ska på en långweekend till...Ibiza?

Postat av: Regi-Maria

Fatta att Rumänien måste vinna eurovision song contest!

2006-05-19 @ 00:45:05
Postat av: Caravaggio

Jag läste precis ditt festlig april-skämt. Hade inte 1 maj passerat hade jag köpt det rakt av. Hur som haver. Har du sett Junebug? Var den något att ha? Jag läste om den i kan det möjligen varit nöjens guiden. Jag minns inte ritkigt vad det stod men jag minns däremot att Ben McKenzie från OC är med och han är väldigt häftig.

2006-05-26 @ 16:34:48
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback