SG1 BSG TNG

Jag har fått internet igen. Jag var visst inte så beroende som jag trodde. Jag satt tjugo minuter sen tröttnade jag och började titta på Stargate. Det är spännande som få. Egentligen vill jag bara se tredje säsongen av Galactica, men jag måste vänta till november. Inte ens internet kan hjälpa mig där.
Jag älskar att drömma mig bort, och när man inte kan använda gamla beprövade metoder får sci-fi serier räcka.

Lägenheten är så gott som klar nu iaf. Jag är glad. Det är mitt första ställe som jag verkligen lagt ner tid och pengar på. 5000 kronor änsålänge, och det är skitmycket. Hörde att Alle spenderade 20.000 på IKEA. Jag förstår inte hur. Hon kanske kan lära mig någon gång. Jag vill bli en mästershoppare. Eller visst, jag skulle ju lätt kunna spendera så mycket pengar. Men jag skulle nog börja gråta vid kassan. Det var skitjobbigt i lördags när beloppet hamnade på 2400 kronor. Jag ville bara lämna tillbaka allting. Men jag fick en jättefin och skön soffa för halva priset, så jag är nöjd. Nu måste bara alla komma och hälsa på mig. Jag städar tom upp efter mig nuförtiden, torkar av bord och sånt. Jag tror faktiskt att jag äntligen har bosatt mig på riktigt. Det här kommer bli bra. Dumt bara att jag inte har ett gratisgym i huset. Det har Hanna. Hon bor snäppet bättre än mig, men jag har adressen.


Nu ska jag fortsätta titta. Veckans lista är ganska ofullständig eftersom jag var utan internet större delen av förra veckan.


Kommentarer
Postat av: alle

hej! du, vet du vart tusan man fixar ett ok virusskydd? vi har norton nu men prenumerationen går ut och det känns surt att lägga 600kr på en ny.... du hade väl grejat något gratis åt ida på ngn sida på nätet eller minns jag galet? tips?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback