Ska det vara så svårt?

Allt jag ville var att få hångla lite. Först var vi på Kellys. Det var karaoke kväll. Vi tänkte fylla oss med lite billig öl och veganpizza innan vi drog till klubben på Pustervik. Det var nästan bara brudar där. Det var lite konstigt. Faktiskt så att jag skäms. Men det är ovanligt att se så många tjejer som tar plats. Jag har aldrig fått gå till Cherrybomb eller Zappho, jag har bara vart med på vanliga uteställen. Och killarna tar verkligen all plats. Det märkte jag verkligen igår, för det var sån annorlunda stämning. Inte lugnare, eller snällare stämning, bara annorlunda. Helt sjukt. Jag börjar förstå mer och mer. Det är inte lätt, eftersom jag är man, och därför inte märker hur kvinnor har det...
Men grejen är, eftersom jag är en ytlig bög, så ville jag ju hångla. Och det gick inte. Efter två öl gick vi till Pustervik, och det var exakt samma grej där. Inga män. Men jag har ändå fått mig en tankeställare, och det är ju bra. Läskigt. Eller inte läskigt så, utan läskigt för att jag verkligen inte fattar hur det är. Jag får gå undercover nån gång och följa med på Zappho.

Jag skolkade idag. Det var planerat, men mest för att jag trodde jag skulle vara ute hela natten och vara jättefull. Jag var i säng halv tre, inte så sent ändå. Har somnat senare när jag vart nykter. Och jag hade t.o.m ställt larmet märkte jag imorse. Men jag gick ändå inte upp, jag tyckte att jag värd lite sömn. Jag ska snart ringa och se om jag missat något viktigt. Jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Faktiskt så var dagens föreläsning en av de mest givande på väldigt länge! Ekonomi blev ganska kul men framför allt begripligt och jag kom på att eget företag inte är helt dumt ändå. Fast don't worry. Vi fick begripliga anteckningar från det som du kan kopiera.

2006-03-29 @ 15:42:45
Postat av: morrissey

är du sann?

Postat av: Ozzy

Har dom karaoke på Kellys???!!!

2006-04-03 @ 18:15:46
URL: http://clownozzy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback