Musikkoll

Upptäckte att man kan posta sina listor från last.fm. Det är kul för musiknördar som mig själv.

Ikväll är det födelsedagskalas hos Cattis. Det blir fint. Jag gillar hemmafester. Igår var jag också på fest, Ingen människa är illegal fest. Det var svinigt roligt. Jag dansade, drack billig öl och umgicks med mycket trevligt folk. Det är sånt som gör att en kväll blir lyckad. Jag var lite orolig att det bara skulle vara massa tråkigt pk-folk, men jag hade fel som tur var. Pk-folket hade gått hem tidigt. Jag träffade Moa som fått huvudrollen i vår film, hon var glad. Jag gillar att göra folk glada. När det var slut promenerade jag och Hanna hem till mig där vi däckade, mycket glada båda två. Det blir nog mer glädje ikväll om jag känner mina bergsjövänner rätt...
Idag blev det pizza, det var jag värd.

På tisdag ska jag till västnytts redaktion och diskutera hur man kan göra lokalnyheterna mer tillgängligt för ungdomar. Det blir intressant. Undrar vad de har för förslag. Och sen ska jag mima hela veckan. Det blir massa sång och dans, bla Rickard Wolff, Antony, Tegan and Sarah, Boppers och ett fantastiskt nummer av mig och Hanna till Can't take my eyes of you.

Här är listan iaf.



Kommentarer
Postat av: Regi-Maria

Oj, vem ska köra Tegan och Sara?? Jag har lite dåligt samvete över att jag valt en mansgrupps låt.

2006-03-19 @ 23:52:45
Postat av: Maria Gud

Åh förlåt att jag bangade. Vet inte riktigt vad som hände men det var oerhört filmiskt för jag gick ner till spårvagnsstationen och väntade en stund, sen när språvagnen kom hoppade jag bara inte på utan gick hem istället. Dumt kanske men jag har hade en fin hemmakväll ändå. Fin helg överlag. Igår var det tex. en man som raggade på mig när jag var på Myrorna. Har aldrig förut tänkt på det som ett forum för raggning. Han fick inte napp förövrigt. Godnatt!

2006-03-20 @ 01:15:41
Postat av: PatrikPatrik

du måste bli lite mer vidsynt i musikväg.

Postat av: Annika

Jag är avundsjuk. Jag får inte det där jäkla Last FM att fungera, och så tvingas man se alla andras tuffa listor överallt. Det skär i hjärtat.

2006-03-21 @ 19:37:47
URL: http://misshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback