London är min stad

enligt ett sådant däringa internettest iaf.

You Belong in London
A little old fashioned, and a little modern. A little traditional, and a little bit punk rock. A unique woman like you needs a city that offers everything. No wonder you and London will get along so well.
What City Do You Belong In?

Jag är visserligen inte kvinna, men ändå, det stämmer ganska bra. Fast jag har alltid känt en dragning till New York. Eller allra helst vill jag bo i Tokyo, men jag vet inte om jag pallar att plugga japanska, jag har ingen disciplin för sådana svåra saker. Och man klarar sig inte i Tokyo på bara engelska. Nu ska jag iväg och diskutera Västnytts framtid. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback