Intervjuer, casting och produktioner

Jag har ingen koll på dagarna. Jag vaknade upp i tron om att det var tisdag, och nu när jag pratade med Emily var jag bombsäker på att det var söndag. Jag har funderat länge på att gå till en minnestränare, eller vad det heter. För mitt minne är något man verkligen inte ska lita på. Det har ställt till en hel del trubbel i sina dar.

Idag är det iaf måndag, och vi ska ha casting. Det kommer bli intressant. Igår hade vi vår intervju för qx tidningen. Reportern var väldigt bra, han ställde inte en enda fråga om melodifestivalen, det gillade jag. Jag erkände att jag har en förkärlek för musikalier, det var mindre bra. Menmen, det är väl lika bra att sanningen kommer fram förr eller senare.

Helgen i Tranås har varit helt okej. Det blev en trevlig fredagskväll på May Flower, eller mayan som man säger i folkmun. Jag fick ett par nya skor på lördagen, och sen köpte jag ett till par själv. Det paret som pappa köpte älskar jag, paret som jag köpte hade jag på mig i lördags och jag höll på att dö för jag hade så ont i fötterna. Fick nageltrång också tror jag. Men de var snygga som fan. Jag kommer nog ha på dem snart igen.

Imorgon börjar musiproduktionsövningarna. Jag ska ha min på torsdag och jag har inte ens valt låt än. Om det är någon som känner sig sugen på att mima lite till nån favoritlåt så säg till!

Noir Désir rockar fortfarande. De håller längre än vad jag först trodde...

Kommentarer
Postat av: J

Roligt att ni i tranås har "mayan", för vi i värnamo har ju "mejjan". det uttalas nästan likadant. Hysteriskt roligt. HAHAHA. Jag dör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback