hem till byn

Idag är det dags för hemfärd till föräldrarna. Ingen ångest alls faktiskt. Det kommer bli väldans trevligt. God mat, bäddade sängar och trevligt sällskap. Sara har tyvärr åkt bort, men hon försvinner ju inte för det, fast jag blev lite ledsen när jag fick höra det.

Min stereo är uppsatt nu och jag har börjat gå igenom mina skivor, det var ett tag sen. Det finns en hel del godbitar där. Gamla skivor är som vin, de blir bara bättre med åren om de får ligga undangömda i nån källare någonstans. Inte om de används hela tiden, för då tar det bara slut. Väldigt dålig liknelse, men ni förstår.

Jag har inga fina tankar om livet idag som jag kan skriva ner. Tänker mest på om jag ska packa light, med bara min axelväska, eller om jag ska köra som jag brukar, tre par byxor, två skjortor, två tröjor, tre t-shirtar för tre dagars vistelse. Jag börjar med axelväskan så får vi se vart det slutar.


52095-11

Det här är Sara. Hon ser lite mindre läskig ut i verkligheten. 

Kommentarer
Postat av: anonym

De kanske ska tilläggas att du brukar plocka fram dina gamla "viner" o mim-dansar till dom...

2006-03-09 @ 13:12:42
Postat av: J

Jag gillar din syster. När får jag ligga med henne?

Postat av: Regi-Maria

Checka in min sida!

2006-03-12 @ 02:13:45
URL: http://www.marianiemi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback