The boo hoo boy

Igår var det dags. Folk blir chockade över att jag inte har varit där innan.
Vid elva blev jag upphämtade av Johanna och Ida och vi satte av söderut. Vi stannade efter nån halvtimme för rökpaus och obligatorisk fotografering för att sedan fortsätta med rask fart. Efter ytterligare nån halvtimme var vi framme. Ullared stod det på skylten, och strax därefter, Ge-Kås. Det var dags för mig att shoppa. Shoppa billigt, för första gången i mitt liv.
Det var ingen kö utanför, ett gott tecken, men ändå smockfullt där inne. Jag klarar inte av så många medelsvenssons på en och samma gång. Folk klarar jag av i stora samlingar, som tex på Accelerator. Då stormtrivs jag, massa fina flan överallt (flan är en supergoding, red anm.). Men på Ge-Kås var det annorlunda. Jag stod inte ut. Dessutom handlade jag alldeles för mycket. Och alldeles för mycket godis. Men jag hade en fin revival igårkväll när jag kommit hem. Jag hade köpt baconchips som jag värmde i micron. Jag var elva igen och på badhuset i Tranås. Det var fint.
Idag har jag vart på Hagabion med Emily och sen var vi och shoppade på Emmaus. Det gick hur bra som helst. Emily köpte så fina kläder. Och jag fick en schysst jacka. Jag älskar att shoppa med Emily. Jag älskar att umgås med Emily. Jag skulle lätt bli ihop med henne. Vi har bara roligt. Vi har bråkat en gång dock. När vi skulle laga mat och hon stekte i min dyra olivolja. Det var inte okej. Men sen blev vi sams. Då var det okej.
Nu har jag köpt biljetter till Accelerator och Arvika. Vi syns där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback