Sill i dill, sill i dill dill dill

Inget varmvatten. Idag skulle jag båda diska och tvätta. Det har visserligen suttit skyltar över hela gården i några veckor om att det inte skulle finnas varmvatten idag. Men ändå. Dessutom tror jag att jag börjar bli sjuk på riktigt. Idag är det dåligt. Dessutom har jag fortfarande inte fått några pengar. Det är något krångel med registreringen tydligen. När ska det blir bra? Nästa helg är det midsommar. Midsommar på Öland. Fint. Mycket mat och fin familj.
Satt hos Andreas inatt och drack rödvin och lyssnade på musik. Det är bra grejer. Det blir alltid trevligt.
Nu måste jag göra fint här hemma, det kommer tydligen folk ikväll. Sen blir det fest.

Det växer svampar i en av mina växters krukor. Undrar var de har kommit ifrån. Undrar om man kan äta dem. Jag skulle ha tagit kort på dem, men sladden är trasig, så jag kan inte få korten till datorn ändå.

Fortfarande inget svar på sms:et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback