de tankspriddas riksförbund

En dag ur mitt liv.

Jag fick för mig att jag blev sugen på ett kokt ägg, klockan halv ett på natten. Så när vattnet kokade skulle jag plocka upp ett ur paketet. Men det hade på nåt sätt fastnat i botten. Så när jag försökte få upp det så råkade jag krossa det. Ingen större fara. Jag tog fram ett glas för att spara det, men fick inte upp allt från paketet. Då fick jag för mig att hälla ut ägget i glaset. Så jag plockade upp paketet och började hälla, men glömde bort att det låg fyra till ägg i paketet som alla ramlade ut och krossades på golvet. Så nu blir det mycket ägg till frukost imorgon. Men det är gott.
Hemligheten är att vända allting till något bra.

Ida berättade att det tydligen fanns något som hette de tankspriddas riksförbund. Det är något för mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback