Back of a truck

Jag skriver jämt blogg. I huvudet. Jag funderar ut långa inlägg som jag ska skriva, men jag skriver dem aldrig. Det känns inte som att det behövs.
Sitter och kollar på Fame och kommer på hur mycket jag saknar att stå på scen. Eller göra något kreativt iallafall. Just nu gör jag ingenting. Det var skönt de första två veckorna. Men inte längre. Arvika på torsdag. Får hoppas att det hjälper. Vinet flödar...
Accelerator i onsdags. Efter Death Cab hade jag en känsla i kroppen. En känsla som lyfte upp mig. En känsla som fick mig att vilja vara någon annanstans. En känsla som gjorde att ingenting räckte till. Jag mådde bättre än jag mått på länge. Men samtidigt kände ett otroligt obehag att det inte varade för evigt. Jag ville bara vara där, framför scenen på trädgår'n, för evigt. Jag blev knäpp för att jag ansträngde mig så mycket. Sen föll allt och jag gick hem. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jes-Jes-Jessica!

Jag skriver också bloggar. I huvudet som 17. Det är kreativt, och nån gång ska jag släppa en best-of-bloggar-i-Jessicas-huvud-samling. Då ska jag bli rik på min kreativitet. Det är en bra plan. För det är de hemliga bloggarna man kan tjäna pengar på. Inte de som redan publicerats ju. Word. Det andra orkar jag inte kommentera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback