Ledig dag

Idag har jag inte lämnat lägenheten. Jag har bara suttit hemma och tyckte synd om mig själv, dessutom har jag ätit en hel brie, inte en hel rund, utan en sån där liten trekant.

Nu är det curling på tv. Det var det enda jag såg förra OS, så jag tänkte spana in lite nu. Då kan jag iaf säga till pappa att jag har tittat på lite sport. Då blir han glad. Han vill ha en son som han kan titta på sport med.

Jag måste svala ner mina känslor lite. Jag blir kär i folk på spårvagnen. Alltså verkligen kär, så att jag kan gå hem och ha ångest en hel kväll för att jag aldrig mer kommer träffa personen. Nu är jag helt förälskad i killen från i helgen, fastän jag inte har nån aning om vem han egentligen är. Jag vet att han har bott i Frankrike och att han är vegan. Man tycker ju att man borde känna någon lite mer innan själva kärleksgrejen kommer. Men inte jag, det är det jag behöver. Sen gjorde det ju inte saken bättre att vi sov på samma madrass.
Det är inte bra för mitt psyke. Jag måste sluta. Ge mig knark emot det.

Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på Star Trek. Då brukar alla tankar försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback