jävla hylla

Hamnade på Kellys och Sejdeln igår, föga förvånande. Det var trevligt. Träffade Peter från filmfestivalen och hans kompis Frida. Mycket uppfriskande människa.
Sen satt jag på sejdeln med Ida, Juha, Johan och hans kille Henrik. Vi blev lite fulla, drog till mackedonken för fyllekäk och sen åkte vi taxi hem till Ida där jag sov på en madrass. Det var trevligt. Man borde sova över hos folk lite oftare.

Idag ska vi bowla, men först ska jag hämta min jävla hylla i Bergsjön. Och ingen, verkligen ingen äger kombibilar i min ålder, så jag måste ta de jävla plankorna på vagnen. Inte så jätteroligt. Men det måste bli gjort. Det är inflyttningsfest på lördag och jag måste ha fått upp mina saker från kartongerna i köket, så att mitt hem ser lite respektabelt ut. Med böcker och cd-skivor, såsom det ska vara i en trevlig människas hem.

CSN kan ta sig i röven också. När jag skrev vilka datum jag gick i skolan råkade jag skriva 2005 istället för 2006. Så nu, tre veckor efter att de fått mina lappar, har de kommit på detta och skickat en lapp där jag måste fylla i datumen på nytt. Så det kommer dröja över en vecka innan jag får några pengar. Tur att man har rika vänner som kan låna ut till en. Jag har mat iaf, och räkningarna är betalda, tack vare pappa. Det är så mycket som skulle ha skitit sig om det inte vore för min far. Jag förstår inte hur han orkar med mig. Men det är väl tur att han gör det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tja, är din pappa från Kiruna så är det väl inte så konstigt att han är en bra man.. ;)

2006-02-16 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback