jag log inte

Nu har jag sett mig själv på tv. Det enda kvinnan i studion tjatade om var att alla skulle le hela tiden, oavsett vad som hände. Jag och Ida log inte alls. Men det var bra, så tror inte folk att jag tyckte det var så roligt. Vi var dessutom coola, och det är det enda som räknas...

Kebab + promenad gick inte som planerat. Det blev kebab, men ingen promenad. Det började snöa och vi tappade lusten. Jag gick dock av två stationer för tidigt på vägen hem och gick en bit, kände mig ganska nöjd.
Imorgon ska jag vara i skolan en halvtimme. Från nio till halv tio. Hur fascistiskt är inte det? Det borde vara olagligt. Varför inte ta från 12 till halv ett? Skulle ha passat mig perfekt! Jag är ingen morgonmänniska, det är en sak som är säker.52095-6



Uppdatering från köket: Disken står fortfarande på spisen.



Kommentarer
Postat av: Heterosex

Faschistiskt? Är det en bög-version av fascistiskt? Lite mer fashion, lite mer glam?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback