gudagåvor

Jag önskar väldigt ofta att jag var född med en sanslös talang för någonting. Tex att kunna sjunga som en gud. Att bara ha det i blodet liksom, att man kan plocka fram det utan ansträngning. Men det är ju lite försent nu att födas med en talang. Ibland tror jag att jag bara inte har hittat den än, eller att jag har nåt som ligger och väntar på att få komma fram. Ibland tror jag att jag kan flyga, det är bara att jag inte är tillräckligt övertygad om det själv. Jag tror att man skulle kunna göra vadsomhelst bara man är tillräckligt övertygad om det.

Nu pratar jag med Jessica om igår. Jag måste sluta dricka så mycket. Jag kommer knappt ihåg någonting från de sista två timmarna. Jag var tydligen inte helt rumsren. Och nu blir det pinsamt för att min lillasyster kommer läsa det här. Men det är lika bra att hon får reda på sanningen..
Jag skäms iaf som fan. Nu får jag bara reda på mer och mer. Det här är inte bra, inte bra alls... Jimmy, om du läser det här. Jag menade ingenting med det! Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback