en gris, en ko, en lundabo!

Lund är hur bra som helst. Så skönt att komma bort från stan lite. Det är som en helt annan kultur här nere. Jag åt Börek igår, med ost. Det var typ deg format som en kanelbulle, en stor kanelbulle, stoppad med fårost. Man kunde få den med spenat eller kött också. Kött lät lite mystiskt tyckte jag. Dessutom smakade den kåldolmar. Den med kött alltså, Ramin beställde en sån. Bara namnet är ju lite misstänksamt. Börek. Bööööörek. Smaka på det så får ni se. Namnet alltså.

Vi var på klubb igår också, Crush. Jag har hört så mycket om detta ställe, men det levde inte riktigt upp till sina förväntningar. Mycket folk dock, dålig musik. Eller stundtals bra, men det räcker inte. Schysst rökrum med fönster, så det var lite fräschare. Ikväll blir det nog pub. Trevligt, trevligt...

Nu sover Ramin. Jag skulle väl också behöva det egentligen. Men jag kan inte sova två gånger på samma dag. Känns konstigt att gå och lägga sig igen. 

Nu måste jag ha mat och kaffe. Få se vad man kan koka ihop...

Kommentarer
Postat av: morrissey

kom hem då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback