dumma, dumma jag

Imorgon är nog den viktigaste föreläsningen jag haft. Tom Ahland kommer och ska prata. Vi snackar alltså Tom Ahland. Han kanske inte har så jättemycket att säga, men ändå. Det är ju han. Eller, jag har lyssnat på Stefan Jarl också, det var häftigt. Men det är den näst viktigaste iaf.
Men grejen är att jag är full. Full och dum. Full för att jag druckit öl, dum för att jag kommer må dåligt imorgon. Eller idag, om några timmar. 4,5 närmare bestämt. Men jag ska gå ändå. Dessutom har jag lovar att jag ska ta med mig min bonjour till Emma.
Jag hade roligt iaf. Jätteroligt. Vi skrattade mest hela tiden. Dessutom träffade jag två nya superfina människor. Johan och Moa. De ska jag umgås mer med.

Dessutom fick jag jättegoda chips av Maria på min inflyttningsfest. Lantchips! De är så krispiga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hade ingen aning om att Tom Ahland ska vara någon speciell. Nu missade jag det ju i alla fall. Jävla sjukdom.

2006-02-21 @ 12:27:02
Postat av: Jessica

Kul att du nämner din tacksamhetsskuld till mig. Tydligen så betyder det inget att jag bjöd och bjöd för att du skulle få lite roligt. Buhuu!

2006-02-21 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback