besatt städning

Igår var det kalas. Det kom ganska mycket folk, det var väl 20 stycken som mest. En bra blandning också. Jag drack vodka, med baileys och mjölk, det var ganska lyxigt. Efter att baileysen tog slut blev det fanta, enkelt och gott. Det hände väl inte så mycket spännande på festen, inget hångel och inget bråk. Men det ser ut som fan i hela lägenheten nu, det blev ganska mycket spill överallt också. Får ta en storstädning till veckan.
Jag fick en jättefin växt av Emily och Maria, som man hänger i fönstret. Det blev mycket fint. Sen fick jag en flaska vin och en blandskiva av Linnéa och hennes rumskompisar och en ask Noblesse an några som jag inte kände. Konrad, Jimmy och Cattis hjälpte mig få hit bokhyllan, det var nog den bästa presenten, för nu har jag fått upp alla saker. Nu har jag bara två flyttkartonger kvar att packa upp, efter en månads tid i lägenheten.

Kollade på Rules of Attraction med Ida och Majte. Kom ihåg att första gången jag såg den så blev jag helt besatt av Ian Somerhalder. Jag blir besatt av människor ganska ofta. Eller inte besatt, mer väldigt intresserad. Vanligtvis är det folk som jag stött på ute på krogen, eller bara på spårvagnen. Men titt som tätt blir jag besatt av kändisar och måste veta allt om dem. Han som spelar Rocky i Rocky Horror Picture Show var nog den första. Han var lite spännande. Han var52095-5 modell innan filmen och den rollen var den enda han gjorde, med inga repliker och det var nån annan som sjöng istället för honom. Han blev älskad världen över men bara drog sig tillbaka och vägrade göra mer film eller modeljobb, och ställde inte upp på en enda intervju. Han flyttade till London där han startade en antikvitetsaffär. Om någon kommer in där och nämner Rocky så blir man utslängd direkt tydligen...
Nu är han bara en gammal gubbe iaf. Det här är den enda bilden som finns på honom efter filmen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar din blogg! Jag brukar tycka att bloggar är tråkiga, men din är riktigt rolig. Kanske för att du avslöjar dina crushes i den.. :)

2006-02-19 @ 20:32:15
Postat av: En annan Maria

Du glömde de goda chipsen du fick av mig. Fast du kanske å andra sidan aldrig fick smaka några. Förlåt då. Puss

2006-02-20 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback