bertil 11, dubbel etta

Idag har jag spelat bingo. Först var vi på redbergsplatsen. Där var det precis som jag hade föreställt mig det, med gamla tanter och sunkiga möbler. Dessutom var det ett jättelitet rökrum stod ihopklämda och blossade. Men som tur var var jag med några riktiga veteraner till bingospelare som tog mig ut därifrån och till bingohallen på kungsgatan. Där var det mycket bättre. Vi vann absolut ingenting. Kristoffer fick ett paraply för han hade en kupong i sin almenacka. Det var det enda. men roligt var det, och riktigt spännande.

Jag har inte packat, och jag har inte städat. Men jag har hittat massa bra torrenter som ska laddas ner under helgen. Nästan lika bra.
Nu ska jag sova så jag kan gå upp tidigt imorgon. Tåget till Lund väntar.


Kommentarer
Postat av: Gustav

...Bingo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback