afterwork och trevligt folk

Igår var jag med på tv, för andra gången på fyra dagar. Ni kanske känner igen mig från program såsom Musikbyrån och Veckans Nyheter. I publiken alltså. Jag kollade på Magic Numbers i höstas som visades nu, och sen kollade jag på Henrik Schyffert igår. Han var rolig, när de inte hade på tv-kamerorna, så fort han var i sändning och han slutade improvisera blev det mycket tråkigare...

Anledningen att jag var full inatt var för att vi hamnade på afterwork efteråt, och där blev jag fast. Men det var väldigt trevligt, för jag betalade inte en endaste krona. Så går det ibland när man har bra vänner, som Jessica och Ida. Jag kom faktiskt iväg till föreläsningen. Det var lite segt, men jag klarade mig igenom hela, och det är det som räknas!
Jag blev inspirerad av att göra klart min dokumentär om Lisa. Får ta och ringa henne. Man kanske kan få låna en kamera i sommar och göra det.

Disken står kvar, det blir imorrn, efter promenad+kebab med ida. En bra kombination. Och på fredag bär det av till Lund. Det är bra att ha saker att se framemot, då blir vardagen lite lättare...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Haha, jag såg också mig själv i publiken från Sticky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback