april april

Jag ska inte alls flytta. Jag är så rolig ibland.
 Men det skulle vara jävligt trevligt om jag skulle det. Ett halvår i New York hade ju inte suttit fel.

Igår var det gs2h. Homopunk på väggarna var kul. De tänjer på gränserna, och det gillar jag. Det är schysst att ett så flashigt ställe som Respekt går med på det. Åkte hem efter två nån gång. Var uppe imorse vid halv åtta. Hade utbildningsdag för EM i friidrott volontärsgrejen. Kände mig så totalt malplacerad. Alla andra är med för att de är så otroligt sportintresserade. De satt vid lunchen och pratade om vilka lag som vunnit allsvenskan mest, och sånt. Inte riktigt mitt expertisområde såattsäga. jag kom ju dit genom skolan och är bara med för att jag ska få ta hand om utländsk media, och förhoppningsvis få lite kontakter inom den franska statliga televisionen. Men det var trevligt, god lunch iaf. Nu är jag hemma, och det ser förjävligt ut efter igår. Emily lovade att hon skulle hjälpa till att diska om jag gick med på att laga mat här. Men det blev ju inte av. Men det går bra. Ibland kan det vara skönt att diska, det är lite avkopplande. När man väl kommer till skott.

Jenny Lewis and the Watson Twins. Fan va bra. Vackert.

Kommentarer
Postat av: allie

jasså, fel p åhögskoleprovets facit. har jag inte läst. vart hittade du det? vet du vilken uppgift som var fel i facit. hoppas inte det påverkar negativt i alla fall.... hur går det med filmen?

2006-04-03 @ 10:02:04
Postat av: ida

du älskar ju all skit. va lite kräsen. det skulle göra dig gott. man kan va pretto om man e kräsen också, det kommer ordna sig vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback